Do usług!
0

Najczęściej zadawane pytania - FAQ

Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu Calde.pl:

  1. Czy mogę dokonać zakupów detalicznych?
    Tak oczywiście. Prowadzimy zarówno sprzedaż detaliczną jak i hurtową. Jeśli masz jakieś pytania, możesz śmiało się z nami skontaktować pod adresem sklep@calde.pl albo zadzwonić na numer 531 101 811.

  2. Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
    Tak. Faktury wystawiane są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Fakturę zawsze otrzymasz na adres e-mail po dostarczeniu do Ciebie towaru.

  3. W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu Calde.pl?
    Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 531 101 811.

  4. Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
    Zamówienie internetowe jest gwarancją rezerwacji zamówionego towaru i prawidłowego przebiegu procesu zakupowego, dlatego zalecamy, by możliwie wszelkie zamówienia były realizowane przez formularz na stronie calde.pl. Nie realizujemy zamówień drogą telefoniczną.
    Alternatywnie – istnieje możliwość zamówienia poprzez kontakt na adres email: sklep@calde.pl
    Podaj Twoje dane, numer telefonu, nazwę produktu lub link do zamawianego produktu oraz ilość zamawianych produktów.

  5. Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
    Jako dystrybutor szerokiej gamy produktów, prowadzimy również sprzedaż hurtową.
    W przypadku zainteresowania współpracą lub zakupem większych ilości produktów prosimy o kontakt przez adres e-mail sklep@calde.pl, formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny: 531 101 811 w celu uzyskania bliższych informacji handlowych.

  6. Czy towar mogę odebrać osobiście?
    Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w budynku siedziby głównej firmy Debiut Plus, która jest właścicielem sklepu calde.pl:

    Debiut Plus sp. z o.o.
    ul. gen. J. Dąbrowskiego 200/202
    93-231 Łódź
  7. Czy towar dostępny jest od "ręki"?
    Tak, na karcie produktu pojawia się informacja o dostępności produktu lub jego braku co pozwala stwierdzić czy zamówienie zostanie zrealizowane od ręki, czy też nie.

  8. Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
    Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Regulamin.

  9. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
    Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich).

  10. Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?
    Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier.

  11. Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
    Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z calde.pl jest ubezpieczona. Ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
    Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane.

  12. Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością
    Skontaktuj się z nami pod numerem 531 101 811 lub na adres sklep@calde.pl

  13. Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
    Istnieje taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej, prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki.

  14. Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia – jak mam je przekazać?
    W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera.

Informujemy, iż w celu realizacji usług dostępnych w naszym sklepie, optymalizacji jego treści oraz dostosowania sklepu do Państwa indywidualnych potrzeb korzystamy z informacji zapisanych za pomocą plików cookies na urządzeniach końcowych użytkowników. Pliki cookies można kontrolować za pomocą ustawień swojej przeglądarki internetowej. Dalsze korzystanie z naszego sklepu internetowego, bez zmiany ustawień przeglądarki internetowej oznacza, iż użytkownik akceptuje stosowanie plików cookies. Więcej informacji zawartych jest w polityce prywatnosci sklepu.

Góra
Administratorem danych osobowych zbieranych za pośrednictwem sklepu internetowego jest Debiut Plus sp. z o.o.. Dane są lub mogą być przetwarzane w celach oraz na podstawach wskazanych szczegółowo w polityce prywatności (np. realizacja umowy, marketing bezpośredni). Polityka prywatności zawiera pełną informację na temat przetwarzania danych przez administratora wraz z prawami przysługującymi osobie, której dane dotyczą. Szybki kontakt z administratorem: sklep@calde.pl lub tel.: 531 101 811.