Najczęściej zadawane pytania - FAQ
Pytania i odpowiedzi dotyczące sklepu Calde.pl:
-
Czy mogę dokonać zakupów detalicznych?
Tak oczywiście. Prowadzimy zarówno sprzedaż detaliczną jak i hurtową. Jeśli masz jakieś pytania, możesz śmiało się z nami skontaktować pod adresem sklep@calde.pl albo zadzwonić na numer 531 101 811. -
Czy otrzymam fakturę VAT na zamówione produkty?
Tak. Faktury wystawiane są automatycznie poprzez system obsługujący sklep. Fakturę zawsze otrzymasz na adres e-mail po dostarczeniu do Ciebie towaru. -
W jakich godzinach pracuje obsługa sklepu Calde.pl?
Pracujemy od poniedziałku do piątku w godzinach od 8:00 do 16:00. W tych godzinach działa nasz numer telefonu 531 101 811. -
Czy jest możliwość złożenia zamówienia innego niż internetowe?
Zamówienie internetowe jest gwarancją rezerwacji zamówionego towaru i prawidłowego przebiegu procesu zakupowego, dlatego zalecamy, by możliwie wszelkie zamówienia były realizowane przez formularz na stronie calde.pl. Nie realizujemy zamówień drogą telefoniczną.
Alternatywnie – istnieje możliwość zamówienia poprzez kontakt na adres email: sklep@calde.pl
Podaj Twoje dane, numer telefonu, nazwę produktu lub link do zamawianego produktu oraz ilość zamawianych produktów. -
Czy prowadzicie sprzedaż hurtową?
Jako dystrybutor szerokiej gamy produktów, prowadzimy również sprzedaż hurtową.
W przypadku zainteresowania współpracą lub zakupem większych ilości produktów prosimy o kontakt przez adres e-mail sklep@calde.pl, formularz kontaktowy lub kontakt telefoniczny: 531 101 811 w celu uzyskania bliższych informacji handlowych. -
Czy towar mogę odebrać osobiście?
Istnieje możliwość odbioru zamówionego towaru w budynku siedziby głównej firmy Debiut Plus, która jest właścicielem sklepu calde.pl:
Debiut Plus sp. z o.o.
ul. gen. J. Dąbrowskiego 200/202
93-231 Łódź -
Czy towar dostępny jest od "ręki"?
Tak, na karcie produktu pojawia się informacja o dostępności produktu lub jego braku co pozwala stwierdzić czy zamówienie zostanie zrealizowane od ręki, czy też nie. -
Czy mogę zwrócić zakupiony towar?
Tak. Szczegóły dotyczące odstąpienia od umowy znajdą Państwo na stronie w zakładce Regulamin. -
Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia jest liczony od momentu zaksięgowania wpłaty lub otrzymania informacji o wybraniu formy płatności za pobraniem i wynosi od 1 do 3 dni roboczych (od poniedziałku do piątku z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Termin dostawy towaru do Kupującego wynosi od 24h do 48h (w przypadku wysyłek kurierskich). -
Czy kurier zadzwoni i przywiezie paczkę o konkretnej godzinie?
Kurier posiada numer telefonu, ale nie ma obowiązku zadzwonić do adresata. Godzinę dostarczenia przesyłki wybiera kurier. -
Co mam zrobić w sytuacji gdyby przesyłka dodarła do mnie niekompletna lub uszkodzona?
Na szczęście takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko. Każda paczka wychodząca z calde.pl jest ubezpieczona. Ważne jest, aby został spisany protokół szkody przez kuriera, jeżeli kurier już odjechał, skontaktuj się z firmą kurierską. Na spisanie protokołu masz 7 dni.
Ważne: Roszczenia związane z brakami oraz uszkodzeniami mechanicznymi towarów bez spisanego protokołu w chwili doręczenia nie będą rozpatrywane. -
Mam problem z wykonaną płatnością kartą lub inną płatnością
Skontaktuj się z nami pod numerem 531 101 811 lub na adres sklep@calde.pl -
Czy realizujemy wysyłki zagraniczne?
Istnieje taka możliwość. Aby zapoznać się z ceną wysyłki zagranicznej, prosimy o kontakt mailowy z podaniem: dokładnego adresu dostawy; ilości i rodzaju zamawianego towaru. Na tej podstawie zostanie do Państwa przesłana oferta najbardziej atrakcyjnej formy wysyłki. -
Mam uwagi do realizacji mojego zamówienia – jak mam je przekazać?
W tym celu dopisz swoją prośbę w uwagach do zamówienia. Odpowiednie pole znajdziesz w ostatnim korku realizacji zamówienia, może tam podać także uwagę dla kuriera.